sista natten för den här gången

Ja... jag kan ju verkligen erkänna utan att sitta och ljuga att det ska bli skönt att gå av i morgon bitti..

och ännu skönare är det ju att jag fick låna brainys bil idag med =D Vad har jag gjort för att förtjäna en sådan bra vän?? Tackar och bugar iaf och lovar att göra mitt bästa på quizen ..


Och... ja.. jar har gjort "mina nödvändiga sysslor" på jobbet nu med.. Som ja städa toan, stryka osv.. så ja sitter nu bara o väntar av tiden.
jag är extremt kissnödig men jag pallar inte göra något åt saken. sen är jag extremt hungrig men pallar inte göra något åt det heller..

men innan det blir för sent är det väl ändå bäst att ja rör mitt feta arsle från denna superbekväma fåtöljen som man inte alls får  ont i ryggen av =D


puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0