nattamacka i all ära

Ja.. då var den 2/4 natten man är inne på nu.. Tar natten på onsdag med för Nahina ville ha ledigt..

egentligen så pallar ja inte 4 nätter men nån gång ibland fungerar.. =D

sen har ja och ekorre bestämt "dejt" på söndag.. vi ska se Desperata Husfruar och ha det riktigt mysigt.. hoppas inte min babe har andra planer.. för då får han helt enkelt avboka dom =D

Jag har packat upp massa saker på jobbet idag och strykit kläder och hatt mig än så länge.. så nu förtjänar jag lite serietittande och maaaaaat (som består av fil och flingor och ostmackor)

Just det... Jerry gav mig tillåtelse att dricka coca inatt eftersom jag var trött.. snäll min pojke e.. ja undrar vad  hållhaken e ..
sen va han snäll som postade mina brev, handlade och lagade mat, och till och med gick och hämtade mat till mig i köket så ja slapp resa min feta röv =D

men nu här på jobbet är det ingen som brer mina mackor eller häller upp fil.. så ja får väl gå och göra det =D


puss

Kommentarer
Postat av: Nina

och jag tackar jäääättte mycket för att du tar den... sen vet du att du alltid kan be mig om du behöver hjälp :D

2009-05-05 @ 06:35:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0