med andra ord

Jo.... det blev tacos igår och efter att ha kränkt hela 3 (!) stycken så somnade jag till framför soffan likt en annan tjockis..

Sen kom vixi och vi rökte, gick en runda till stan för att ta ut pengar sedan körde vi och handlade till henne lite.
När jag precis kommit hem fick jag sms av tulle att jag kunde börja gå för de var hemma om fem minuter. Så jag bytade om, satte mig på cyklen och väl framme spelade vi "med andra ord"

det var skoj . jag var i samma lag som patrik. och han skulle förklara "osby"

Patrik- En stad nära hässleholm

Jag- Höör

Patrik- Nej, tänk dig stank fast ett annat ord, så börjar staden på det

Jag- Smygehuk? Kristianstad?

Patrik- Smygehuk??? Helt fel håll

Massa annat sa han men sen var tiden ute



Sen skulle han förklara Polen

P- Ett land nedan för danmark där man handlar sprit
Jag- Tyskland, Lettland, litauen, estland,
p- Nej,  hmhmhmHOROR
Jag- Amesterdam?
P- Man åker dit och köper sprit man kan åka färjan från ystad
Jag- Polen?
P-rätt

Ja som ni märker suger ja på geografi... ett helt under att jag kunde svara på vad sverige hade för huvudstad =D




nu ska jag äta frukost..

puss

Kommentarer
Postat av: Brainy

men stinky, du får väl inte kränka maten... den kanske tar illa upp? ;-) hoppas du har det trevligt på jobbet inatt iallafall!

2009-05-03 @ 21:06:02
URL: http://MADASKA.COM

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0