inga jävla reklam-kommentarer

Jag vill bara säga en sak.. att ni får gääärna lämna kommentarer hos mig.. men jag godkänner inga "jag-gör-reklam-för-min-egen-blogg-kommentarer" så det är inte lönt..

jag kollar inte in era bloggar ens..

men får jag däremot en kommentar som visar att du iaf läst lite i ilägget/bloggen så både godkänner jag kommentaren och tar mig en titt in på din blogg..

så nu har jag sagt det så att ni vet..

jag ääälskar att få kommentarer, bara det är av rätt sort ..

så nu när ja sagt det så kan jag säga att jag har haft en trevlig kväll med grillning, våghalsspel och sexparty.

om ni vill veta så handlade jag och babe för över 500 spänn.. HAHA.. galet. vad kul vi ska ha =P

nu håller babe på att göra popcorn och vi ska se ishockey.. men ja lär nog somna mycket snabbt i soffan
ha en bra natt/dag


puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0