för ja e besatt av gossip girl

Nu har jag gjort denna sega natten lite roligare. (antar att den känns seg för jag vet att jag ska hit ännu en natt.)

Jag har köpt två stycken böcker =D och ni kan ju inte gissa vilka det är .. gossip girl 1 och 2.  Jag tänkte faktiskt köpa dom på engelska men jag hittade inte det. men ja pallade iofs inte leta så noga. =D

Känns nog bara så "fattigt" att läsa dom på svenska.. haha.. jag vet inte.. kanske inte ens blir bra att läsa böckerna EFTER jag har sett serien... men men.. har läst första kapitlet till böckerna på svenska och ja.. haha.. man vänjer väl sig..

Nu börjar btw natten ta slut och det är ju inte fy skam.. =C och imorgon natt så har ja även ett gossipgirl avsnitt att titta på.. för att fira att denna jobbeperiod förhoppningsvis är över =D

Sen åker jag ju till stockholm med ekorre (nej kan inte säga det alltför ofta) och vi ska ta över hela staden och leka gossip girl =D haha.. you know you love me liksom.. haha..

 gossipgirl  bild härifrån

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0