vov vov

Dansleken gick över all förväntan.. det kom bara 3 barn men det gick galant ändå.
efter det så var det snabbt iväg på hundutställning i Malmö.. och hade inte brainy skullat till sin mor idag så hade jag varit där än.

så himla kul att se massa hundar. vi hittade till agilityn och guuuud så duktiga alla hundar är. =D jag vill börja NUUUUU ...
kul var det med att det var borderterriern som skällde typ i varje steg.. den skällde mest... får väl se hur det blir.. jag vill ju inte ha en skällig hund... men annars är den rasen klockren för vad jag söker..

jaja.. vi får väl se.. blev tipsad om en kurs på ssk den 15 april . den ska hjälpa en att hitta en passande ras. tror jag ska gå på den. den kostade bara 50 spänn ..


puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0