Vem är Smelata?

Ja.. Jag var innte på Lady Dahmers blogg och hittade ett roligt inlägg där hon skickat till 118100 med frågan "Vem är Lady Dahmer.

Så jag skickade in "Vem är Smelata"... inte för att mitt svar jag fick stämde in alls på vem Smelata är.. men jag fick mig ett gott skratt iaf:

118100 tror att Smelata är en tjej som älskar manga och anime. Vi tror även att hon gillar att umgås med sina orangutanger och lyssna på kråksång.

Ja.. de må ha svar på allt.. men inte rätt svar så långt ögat kan nå =D

för det första vet ja inte ens vad manga är.. sen har jag aboslut ingen som helst reltion till någon orangutang, om man inte kan räkna min pojkvän, och så är jag livrädd för fåglar...

haha.. ja.. jag är då inte känd iaf..

Hur hade du svarat på frågan: Vem är Smelata?


Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0