vad mycket att göra

Sitter på jobbet nu och har jobbat sen 20.00.. I vanliga fall, eller mitt i veckan så börjar jag 22.. Så min kropp tycker att klockan är kvart över 1 istället för kvart över elva.. men så är ju inte fallet.
Jag är redan hungrig som en gris, brukar äta lite vid tolv.. och så har jag ont i ryggen sen konserten igår..

men det var så värt det =D även nackont =D


detta var inte meningen att bli ett klagonlägg men det blidde det lite ändå.. jag ska vara mycket glad att jag har ett jobb iaf =D

Min tid framöver kommer se ut så här:

Söndag jobb 20-7.30

Måndag jobb 22-7.30

Tisdag intervju 11.30 sen jobb 15.22

Onsdag ögondoktorn i landskrona 08.00 jobb 15-22

Torsdag friskis och svettis plus träna annat

fredag simma 09.00, jobb 15-22

Lördag danslek 10-11 sen åka till blekinge

söndag va i blekinge

måndag va i blekinge

tisdag åka hem fr blekinge, jobb 15-22

Ja.. nu ska ja se om jag har något att göra här på jobbet..


puss på ervi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0