Frågor och svar

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4. Vad står det?
without fear of being abused or attacked. It lays an

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid? 
En kopp som jag har haft fil och flingor i

3. Vad såg du senast på TV? 
Hmm.. family guy tror jag

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är?
Gick inte, jag tjuvtittade direkt. Klockan är 01.52

5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu? 
jag hör en som sover och en torktumlare som går

6. När du senast var ute, vad gjorde du då? 
På väg till jobbet, rökte och pratade med Babe och sen Vixi i telefon. Sen lyssnade jag på Volbeat

7. Vad tittade du på innan du började med denna undersökningen? 
Jag såg ett avsnitt av parlamentet

8. Vad har du på dig? 
Svarta mjukisbyxor från Newyorker, t-tröja från gina tricot, svart tjock tröja från Ullared och ett par rosa strumpor. (så klart bh och trosor med) Allt i budget..

9. Drömde du något inatt? 
Nej jag satt vaken inatt, eftersom jag jobbar. Men jag drömde när jag sov på dagen. Och faktsikt så drömmer man väl varje natt/dag om man sover. bara det att man kanske inte kommer ihåg det?

10. När skrattade du senast?
 
När jag såg parlamentet alldeles nyss

11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu? 
Tavlor, teckningar och krokar

12. Har du sett något konstigt på sista tiden? 
hmm.. ja. mig själv i speglen.. ibland kan jag se rätt konstig ut tycker jag. precis som om jag inte känner mig själv riktigt

13. Vad tycker du om den här utmaningen? 
Jag tycker inte så mycket. Känns meningslös för vem pallar läsa allt detta men den får ju tiden att gå lite

14. Vilken var den senaste filmen du såg? 
Bedtimestory

15. Om du blev mulitmiljonär, vad skulle du köpa då?
Jag skulle nog köpa en bil, ett hus, körkort till min babe, en hund, och sen skulle jag börja plugga tror ja.

16. Berätta något om dig själv som folk inte vet om: 
hmm, jag tror inte jag har någon sådant saftigt att berätta. jag är en sådan person som berättar allt som händer.

17. George Bush? 
Nej, Malin Didriksson

19-20.Vad ska dina barn heta, pojke respektive flicka? 
Elsie/Elsa/Ella/Doris/Donna til flicknamn pojknamn gillar jag Hugo/Rufus/Adrian/Melvin/Evert

21.Skulle du någonsin överväga att bo utomlands? 
Oja, det har jag gjort många gånger. Speciellt på vintern och kanske flytta till ett varmt land

22. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten? 
Att han har sett att jag har försökt göra mitt bästa för att vara en bra människa, och att alla kan fela, men han är glad att jag är där, och att min mormor väntar på mig =D

23. Vilka fyra personer vill du ska svara på dessa frågor?
Ja.. haha... alla som vill kan ju göra det.. =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0