frågor och svar again

1. Hur ofta tvättar du duschdraperiet?
Ja, första gången jag gör det blir nästa gång jag tvättar


2. Håller du med om att morgonrocken är ett av de mest nödvändiga plaggen?

Njae, inte nödvändigaste kanske, men lätt det mysigaste =D

3. Vilken är ditt favoritöl?
Heinikein (stavning?)

4. Är du rädd för möss?
Tama nej, en vild nej, men om det är flera stycken samtidigt är det lite creepy

5. Vilken hårfärg/ögonfärg skulle du vilja ha om du fick välja?
Jag skulle inte vilja välja bort min ögonfärg, jag har så fina blå ögon. Hårfärg är jag väl rätt nöjd med oxå.

6. Känner du NÅGON som tycker om brysselkål?
Ja, min sambo gör det

7. Brukar du sova middag?
Ja det händer

8. Har du glasögon?
Nej, jag har perfekt syn, och jag skelar inte heller

9. Har du körkort?
japp...men hur jag fick det egentligen kan ju diskuteras

10. Äter du nyttig mat?
Nej, men har varit hos doktorn häromdagen som sa att jag var tvungen att börja.

11. Har du några syskon?

Ja. tre helt underbara sådana.. systeryster Sara, Lillsis Felicia och lillebroren Felix

12. Kan du vifta på öronen?
Får man hjälpa till med händerna så kan jag vifta på någon annans öron

13. När handlade du en BH sist?
hmm..nån månad sen

14. Kaffe eller te?
Kaffe

15. Vilken sport tittar du helst på på TV förutom hästsport?
Konståkning, dans, eller simhopp

16. Har du någonsin haft en lila väska?
Njae, en väska med lila detaljer

17. Har du snickrat något nån gång?
Haha jag har snickrat massor =D jag är duktig på det

18. Kokar du egen sylt?
Nej, men jag handlar sylt i affären för egna pengar

19. Brukar du ha målade naglar?
har inga naglar att måla

20. Staden eller skogen en ledig dag?
Staden helt klart, men den dagen jag skaffar hund kommer den lediga dagen tillbringas i skogen


Kommentarer
Postat av: brainy

vaddå du har inga naglar? vad räligt det låter. :( har du tappat alla inatt eller?

2009-03-28 @ 13:25:28
URL: http://www.madaska.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0