Uppnosig eller uppnosad eller allmänt stornäsad?

Efter att först försöka mmsa bilden till min morbror och sen skicka länk till bdb så är sista utvägen att lägga bilden här..

Så en dålig bild på min finfina frisyr idag.. får ju ta en med hela outfitten på med  men den kommer inte på än eftersom jag är expert på att spilla =D

frisyrNotera att det är håret ni ska titta på , inte hur jag är framför kameran.. för jag blir aldrig bra ändå =D sen lite skum vinkel... min näsa ser ju helt konstig ut.. haha jaja.. jag som aldrig bryr mig ska så klart göra det nu... bara för att ja och darling hade ett sånt här samtal:
Jag-Jag tycker ändå jag har ett bra ansikte. Liksom inget som sticker ut och är för stort eller så
Babe- Nej, kanske inte det (superointresserad)
Jag-för jag menar, jag är så glad att jag tex inte är född med en stor näsa
Babe-Tycker du inte din näsa är stor? (förvånad)

Haha... ja... så nu har man börjat fundera. har man stor näsa??

Kommentarer
Postat av: Brainy

kanske en liten judenäsa???? hihihihihi

2009-03-08 @ 16:03:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0