till min älskling städar jag

träningen blev 20 minuter på löpbandet och 50 situps.. bättre än inget.
Mötet med ekorrnenelia blev över 2 timmar på Grappa och vi fick mycket genomfört faktiskt..
RIngde en tjej som jag ska intervjua nästa tisdag . ska bli kul .

Nu sitter jag hemma och har bokat in en tid hos frissan på lördag halv ett, hon ska klippa min lugg och fixa till mitt hår inför lördagkväll.. jag har världens bästa frisör alltså.. vad skulle jag gjort utan henne ?? haha..

ja.. nu funderar jag på att överraska babe tills han kommer hem med att storstäda hela lägenheten.. så det blir nog det.. jag känner för att verkligen uppskatta honom idag.. så många gånger han har diskat och städat upp här medan jag skyller på att jag inte pallar och bara degar fast jag typ aldrig jobbar.. Så fast jag håller på med sommarschema och grejer nu så ska jag stänga av det för idag och bara städa och visa att jag kan faktiskt vara en bra flickvän, som inte bara tänker på mig själv och låter han göra allt..

han har dessutom jobbar satan nu den senaste tiden... blir man inte glad att komma hem till en ren lägenhet då??

Jag hoppas det..

så detta är till dig älskling.... jag älskar dig

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0