still sick

Kom på att jag hade Echinaforce hemma och att smarta Björn på jobbet har berättat att det verkligen fungerar.. .

Men sen kom jag på att man ska nog ta det så fort symtomen börjar komma.. Men jag droppade i 40 droppar i ett halvt glas vatten och klunkade..

vet ni vad eftersmaken va?? Typ sprit.. alkohol.. ja fick den känslan i munnen. Annars smakade det inte så mycket.

kanske ja som inbillar mig..

Men hoppas nu att det hjälper..

i vilket fall som helst kommer jag försöka få tag på medborgarskolan imorgonbitti och meddela dom om att jag inte kan "jobba" på lördag antagligen.
jag ska för en gångs skull kurera mig på rätt sätt..vila vila vila..

nej.. nu har jag skrivit tre inlägg idag och typ alla har handlat om hur sjuk ja e och hur synd d e om mig.. egentligen e d inte alls synd om mig.. alla är ju sjuka.. men ja tycker bara det är så störigt när det kommer så olämligt inför min och darlings planerade helg till päps och vonssan i blekinge som nu inte kan bli av kanske.

ja.. får väl dricka mer meducin =D

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0