soooovit

Idag har jag faktiskt sovit mycket bra och vaknade bara en gång och var kissignödig. men jag höll mig till klockan ringde vid fem.

Den enda gången jag sover bra utan min älskling är när jag jobbar natt och ska sova på dagen. Är han hemma så sover ja så dåligt för då vill jag ju veta vad han gör och så pratar han i telefon eller klickar med datorn..
Jag sover nog rätt ytligt på dagen. eller jag är iaf mer lättväckt då.

just nu använder jag älsklings data. jag har kvar min på jobbet. orkade inte asa på den fram och tillbaka.

Nu ska jag väl gå ut och få lite ljus i mig men jag vet inte vad jag ska göra  ute.. blir väl bara att stå o röka .

älskling slutar 19 och är inte hemma förrän jättesent.. eller ja.. sent blir  d ju för mig då ja ska åka 21.24 så vi hinner ses en timme knappt..

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0