sommarscheman

Det var ju inte så farligt som ja trodde.. ja, gubben kom vid kvart över tio och stannade till elva.. visst kändes det som längre men ändå.
Nu sitter jag här och mest väntar på att tiden ska gå, Jag ska gå och skriva in när assistenterna vill ha semester, har fått uppgifter om en till. Skönt att börja få struktur på det.
Jag har heller inte längre någon panik över att jag inte ska klara det. Jag känner mig mycket välplanerad och förbered och har många ansökningar som verkar bra.
För en månad sen hade jag legat och gråtit nu för det här med att lägga sommarschema och anställa sommarvikarier. Men nu tycker jag det är kul och jag känner mig motiverad på mitt jobb.
Det är nog tack vare att jag inte jobbar natt förrän på söndag. Blir inte alls lika stressad då och så känner jag mig effektiv när jag har 100 bollar i luften. Blir mycket mer gjort då.

Så ja.. nu ska jag organisera upp det lite mer ..

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0