shiiiit

Ja.. jag har gjort vad jag hunnit, duschat och ätit frukost. JAg blev vansinnig på mina jeans som är alldeles för små så jag slängde av dom mitt framför min älskling..
och snäll som han är går han fram och kramar mig och säger att jag är fin =D

men jag är ju inte det.. =D haha.. det är inte fint med en tjej som jag som inte tycker om sin kropp, även om det inte är så mycket att inte gilla.. jag menar jag är ju inte tjock alls.. bara större än innan..

men att säga det och att verkligen mena det.. kommer jag aldrig någonsin göra..

nu ska jag gå och handla innan jobbet... sen kommer ja hem vid elva ikväll

ha en bra dag

puss

Kommentarer
Postat av: Leia

Önskar dig en trevlig fredag!

2009-03-27 @ 08:43:53
URL: http://onlyforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0