olja li olja la

Har varit på jobbet en runda nu och allt gick bra. fick någon oljliknande sak på mina strumpor idag på jobbet.. och det löste ett mysterium för mig. Jag har inte fattat varför alla min strumpor e så svarta vid tårna.. det visade sig komma från min brukares rullstol.. har väl tydligen fötterna på hennes rullstol någonstans där det finns olja . . haha.. men idag var det ju extremt mycket.. har väl suttit och gnuggat tårna.. haha.. aja.. nu vet ja att ja inte ska ha fötterna där mer iaf.

det bästa var att jag hade glömt det när ja slängde mig i soffan (som är till salu) och nästan la min oljiga strumpa där.. men jag hann tänka till..

ja nu sitter ja här och har ätit och väntar på att systeryster ska höra av sig..

puss

Kommentarer
Postat av: Amanda

Hej!



Haha, jag har forsokt manga ganger, men hon verkar varken kolla sin inkorg eller lasa sina kommentarer, sa det kanns lite lonlost maste jag saga.



Och tack :) Ska kika in dig lite narmare nu :)

2009-03-04 @ 18:14:14
URL: http://ratherpointless.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0