natten är fortfarande ung

Det är alltid lika spännande på jobbet när man jobbar natt. Man inser inte riktigt hur snabbt man tycker en natt har gått förrän man sitter på tåget hem.
Eller när man står på toan och borstar tänderna sen kryper ner i sängen för att sedan somna gott.

Jag somnar alltid så himla gott efter jag har jobbat natt. Men man vaknat och mår oftast piss, illamående och helt groggy. Ungefär som att vara bakis.

Inatt är jag rätt pigg. kan bero på att jag sov hela dagen . Har gjort lite smågrejor: Bland annat tvättat och hängt upp en maskin tvätt, hittat 6 lämpliga hundar på nätet till mig som jag ska ringa på imorgon, tömt ut torktumlaren och tvättmaskinen på vatten, ja ni vet man ska ju göra det ibland =D och så har jag sett den filmen bedtime storys.

Jag och älskling började se den igår men jag somnade efter fem minuter. så nu har jag sett den och den var helt okej.

Nu ska jag gå och stryka sen ska jag se gossipgirl. säsong 2 avsnitt 18 =D spännande..

jag återkommer =D

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0