natt-flum igen

Fan alltså. Ibland bara blir jag så j-a lycklig.. Bara som att jag slipper jobba kväll imorgon. Det gör min dag så mycket bättre.
Så jag blev så glad när jag fick smset av hon jag hade frågat och det stod att hon kunde ta passet 15-22..

LOVE IT!! Det är liksom sådana svar jag vill ha varje gång jag skickar en förfrågan om någon kan jobba.. tyvärr så händer det allt för sällan.. men å andra sidan hade jag inte blivit så glad om de hade sagt ja hela tiden...
Jag tar absolut inte assistenterna för givet =D

SÅ imorgon blir det hem och krypa ner till älsklingen ett tag, sedan situps till tusen och en dusch. Nahina kanske ville leka med mig imorgon så jag har det i mina planer nu.
Känns som jag måste träna imorgon med.. vet inte riktigt när eller om jag orkar.. på onsdag hinner jag inte heller för då ska ja ju till ögondoktorn innan jobbet.

så ja. kanske kan klämma in ett träningspass innan ja träffar Nahina.

Jag sitter här och har ätit fjällfil med flingor (supergott, tack för tipset morbror frille) och ostmacka... jag funderar på om jag verkligen var sugen på allt godis jag tvingade älskling betala till mig . hmm.. klart hade det varit gott men ja når ju aldrig mitt mål om jag ska gå runt och småäta godis hela tiden..

Hur var det nu?
Först lovade jag mig själv att jag skulle vara typ size zero till sommaren 09. sen insåg jag att det var nog inte det jag ville utan nöjde mig med att gå ner några kilo och få en platt mage..
och hur svårt ska det vara för mig som inte är speciellt tjock och har varit typ pinnsmal hela mitt liv??

Tydligen alldeles för svårt.. ju mer jag tränar och äter regelbundet, destu fetar blir ja.. haha..

det har gått så långt att jag SKÄMS över mina armar.. kan inte gå i linne. ser ut som en sumobrottare.. samtidigt tycker ja inte att jag är tjock.. ja har bara fått lite former och "mjukare" partier..

men alltså det mer armarna stör mig.. hur får man bort fett därifrån??

hatar att jag har haft det så lätt innan... kunde det inte bara fortsatt... jävla sambokilon..

men samtidigt.. det är totaly worth it... för min sambo är bäst i världen. =D

Halloween i fredags, strax innan jag deckade...
Babe och jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0