my shoes are made for walking

Sitter hemma hos min syster nu och firar att mina skor från HALENS har anlänt.. alltså det är så sjukt den historien.

jag prövade ju att beställa skorna (+ett skärp några gånger) typ 7 gånger på internet men det fungerade inte, men så några dagar senare så prövade ja igen och det fungerade ändå inte.. så jag gick in där dagen efter och då visade sig att de var slut i min storlek.. så jag blev så arg att jag visste inte var jag skulle ta vägen Det slutade med att till och med älskling engagerade sig och försökte hitta dom på en annan sida men utan resultat...
Ja, det var bara för mig att glömma skorna så jag letade upp ett par andra skor jag tänkte beställa på en helt annan sida.. tröstade mig med att kommentarerna skorna hade fått var ändå dåliga till 90 % så jag visste jju att de inte skulle va fina ändå =/

Men idag kom Vixi och lämnade ett brev till mig som var från HALENS, där de tackade för min beställning och hoppades på att jag skulle bli nöjd..
Jaha, tänkte jag. Har jag fått alla 7 par skorna och fem skärp, eller bara skorna, eller ett par skor och ett skärp?
 tankarna var många men jag tänkte att den som lever får se.

Så väl framme på jobbet får jag ett sms som berättar att paketet går att hämta på ICA och jag blir glad att det kom så snabbt samma dag och allt..
Kom hem och hade glömt bort mitt sms, men efter ett tag utbrister jag i högsta volym: VET DU VAD BABY?? EN ALLDELES UNDERBAR SAK HAR HÄNT!
babe- HAR DU FÅTT SÅLT SOFFAN?
Jag- NEJ, skorna från HALENS har kommit idag..

sen åt jag och satte mig framför datorn sen kom jag på det igen s¨jag ringde upp min systeryster som mötte mig på ica och så köpte vi citrusdryck, chokladbollar och pingvinstänger.. för att antingen fira eller tröstäta beroende på hur skorna såg ut.

Vi anlände hem till syster, jag packade försiktigt upp skärpet, som tyvärr inte passade, jag har tydligen blivit ännu litet tjockare.. sen packade jag upp skorna och de såg superSMÅ ut.. men jag provade med min missbildade fot först.. har en sådan växande knl bredvid stortån.. och den passade perfekt =) så det var på med den andra med och de passade superbra och är precis så snygga som jag ville ha dom... över all förväntan

Jag och systeryster har nu alltså firat att dessa skorna har kommit till min ägo... helt fulländande...
man kan nog jämföra detta med specialfall rskförlossningar, med happy ending.... kanske inte.. men spänningen och nervositeten för mig har varit olidig..
U and me

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0