morgondag har guld i mun

Känner mig rastlös fast ändå trött. Är nog för jag längtar tills imorgon. Egentligen har ja mycket att göra nu ikväll med..
men jag valde ju att lägga allt arbete bakom mig ett tag. vilket kan ha varit dumt eftersom ja fortfarande inte planerat något inför dansleken på lördag..

dumma mig... ja måste vekrligen ta tag idet.. imorgon är en ny dag..

Morgondagen:

08.00 stiga upp och mata katten
08.50 cykla till gymmet och simma
11.00 ta mig till malmö och umgås med älsklings-sannapanna
17.00 dansa chacha och hoppas på att min danspartner dyker upp
19.00 köra Brainy till flygplatsen så hon kan ta sig till sthlm och se metallica, den grisen

sen är det blankt.. alltså tid för att planera jobb o annat..

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0