kvart i fem flumm

Klockan börjar närma sig fem med rasande fart och jag har fått gjort en hel del inatt. Är int eklar med mitt pappersarbete men det är en natt imorgon med.

Jag hittade till en rolig blogg med för en stund sedan som jag var tvungen att läsa och sedan kommentera.. det är inte så ofta jag lämnar kommentarer.. oftast krävs det något speciellt intressant eller roligt för att jag ska ta mig orken att kommentera.. så kommenterar ja i nåns blogg så vet ni nu att ni e speciella..

inte för att min åsikt har någon större betydelse..

Jag känner att det var över en vecka sen jag jobbade. rutinerna är som bortblåsta nästan. Och jag fasar inför tisdag.
Tänk att jobba vaken natt och vara hemma vid nio. sen bara snabbt in i duschen för att åka tillbaka igen för att intervjua en person. sen jobba 15-22... haha.. ja.. ja kommer ju va helt död kan jag lugnt säga. får nog avboka intervjun om jag ska överleva. smart som jag var kollade jag inte det när ja bokade den.

får ringa henne imorgon. eller ja det blir ju idag så klart..

och så ska brainy ha sin bil tillbaka imorgon.. tack för lånet =D

Jerry i bakgrunden...

jag känner även för att träna.. simma och springa och träna mage och rygg.. när ska man palla det när man jobbar??

galet.. hela förra veckans träning som bortblåst efter helgen.. ja ska fan sluta unna mig saker..

nu e d dax för att arbeta lite..

puss

Kommentarer
Postat av: fia

jag har flummat hela natten i min blogg :)

2009-03-09 @ 05:14:38
URL: http://ajmyeye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0