jävla läskfan

När det tar en 20 minuter att öppna en läskflaska.. är det då fel på mig eller flaskan då?

Jag har iaf suttit och kämpat så jag har helt kramp i fingrarna. Provade med handuk, blöt handuk, torra och blöta händer. Den rubbade inte sig.
Sen började jag pilla av den "ringen" längst ner med en kniv och trodde det skulle hjälpa, icke... den satt stenhårt.
Jag hade då hållt på i en kvart.
Sen blir ja så less så jag tar kniven och "bänder" lite försiktigt upp kanterna på korken för att försöka få i luft.. och efter många om och men när jag provar skruva några gånger så lossnar korken och ett efterlängtat pys kommer ut =D

Så nu ska ja dricka fruktsoda och kolla film . .

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0