jag uppskattar inte min pojkvän

Nu har jag sett söndagens avsnitt av wipeout.. fan vad kul det är att se när folk trillar och faller.. Kitty var ju helt klart bäst när hon ville simma över "boxningsväggen". haha

Och jag sitter här och har sådan irritationshosta. Hjälper inte ens att dricka. jag har försökt. hoppas jag inte väcker någon =D
Min brukar sover iaf gott nu, men det tog tid idag. . .

jag har hunnit med mycket inatt och och är inte ens trött än.
Jag har som sagt sett, gossipgirl, parlamentet och wipeout.
Jag har tvättat och strykit
Bloggat
Betalt räkningar
och anmält mig till högskolan. Det är ju snart slutdatum. Så imorgon blir det ner till biblan och kopiera betyg och skicka in, sen hoppas att man kommer in.

Ska bli spännande.
Jag valde socionomutbildningen.. jag kommer inte ens komma in. Jag har ju ingen större lust att flytta långt så jag valde bara skolor i skåne.. men ja... jag förväntar mig inget.

Något jag nog hade velat läsa mer för mitt intresses skull är ju modevetenskap och modedesign.. men där krävdes engelska B (lugnt tänkte ja det läser man snabbt på komvux) men sen var ju det bara i sthlm...tror ni jag kan få med min pojkvän upp till sthlm ett halvår ? ? haha.. vi hade nog haft kul där..

vi hade kunnat hyra ut lägenheten i andra hand (eller det får man kanske inte när det är hyresrätt?) och så had vi kunnat känna på storstadslivet innan vi sätter oss till ro i lilla eslöv igen.

Egentligen är det något jag faktiskt vill göra.. men jag ska inte alltid få som jag vill..
Just nu kretsar hela förhållandet runt på vad jag vill och tycker. JAg är en mycket egoistisk människa som faktiskt helt ärligt har svårt att sätta andras vilja framför min egen.

Bara tex att jag tjatat om en hund nu i evigheter, han ville absolut inte ha hund, men nu har han gett med sig. Jag tvingar han att stå och steka svamp för sig eller lägga tomat i enskilda skålar för att jag VÄGRAR bestämt ha något sådant äckligt att ens röra min mat. IStället får han böka och göra det svårt för sig FÖR ATT JA SKA BLI NÖJD:

i ett förhållande heter det ge och ta.. jag ska försöka lära mig det. jag klagar till och med på att han alltid tittar på sport. alltså ja kan vara riktigt sur över det.. sen sitter han och laddar ner alla avsnitt till mig så jag har något att titta på på datorn, han hämtar vatten till mig, låter mig ligga i hans knä. han kliar mig på ryggen.
När han ber mig så suckar jag högt och visserligen gör det ibland.. men inte så helhjärtat som honom..

fan sikken dålig flickvän jag är.. jag har ju för fan helt slutat uppskatta min underbara pojkvän..

nej.. bums hem efter jobbet och ge honom en puss och berätta för honom hur fin han är..

du är finast i världen baby. <3

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0