jag har inga utslag

Vilken dag på jobbet =D det är alltid så kul att komma och jobba en kväll istället för att vara där när hon sover =D

Vi pysslade lite och så. det blev en mycklet söt kyckling.. den som jobbar får se =D haha..

jag var så trött och hade ont i huvudet, trots att ja ätit bra o druckit, så ja ringde hem till babe som faktiskt fixade soppa och vitlöksbröd till mig =D så underbar han är alltså =D

nu har jag ätit en glass till efterrätt och chipssmulorna sen igår och jag har fortfarnade ont i huvudet..

nu tror jag på att det är sömn jag behöver.. även om jag sov från halv ett på natten till halv tolv på dagen =D

älskling är ändå osocial, som han iofs är varje kväll... så jag kan ju lika gärna sova =D

imorgon blir det doktorn med mina utslag på mage, rygg o armar.. har även fått i armhålan (?) frescht alltså =D

hoppas på att jag kan få hjälp denna gången.. så de inte säger som ögondoktorn "Nej du skelar inte" .kul imorgon"Nej du har inga utslag över hela ryggen och magen, var har du fått det ifrån?"

Ja, jag undrar varför man drar sig för att gå till läkaren.. man blir ju liksom inte betrodd känns det som.. det känns dessutom som om man kommer dit och slösar deras dyrbara (kaffe)tid eller något,,
inte bra.
de senaste gångerna har ju de antingen inte trott mig, eller så vägrat göra något åt mina problem för att jag inte verkar ha tid för att bli bättre..

egentligen krävs det väl ett längre inlägg om detta men vem fan pallar?

puss

Kommentarer
Postat av: Leia

Låter ju spännande värre! :D

Vill du berätta om någon speciell händelse kanske?

2009-03-27 @ 13:28:36
URL: http://onlyforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0