ingen valp

Då har ja vaknat till liv och ätit en fläskpannkakabit till frukost. =D mumsigt värre..

Tyvärr verkade det som om den lilla valpen redan var tagen av någon annan. men om de som skulle ha den inte kom så stod vi next in line.
Inte för jag tror att vi har sådan tur att de skulle lämna återbud på en sådan söööt liten varelse.. men kul hade det varit.

speciellt ja...Så nu sitter jag och tittar efter andra hundar men njae. nu var man ju nästan lite "inställd" på den lilla krabaten .. så snabbt man börjar fantisera ihop saker innan man är garanterad något..

så nu kommer jag va lite sorgsen ett tag.. men ja får väl min hund så smånigom..


nu ska ja duscha, sen till biblan sen till öb sen till vixis mamma (Lolita) .

vad har man på sig på kalas?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0