i väntan på ..

Då sitter man på jobb igen. Jag har tagit med mina räkningar så tänkte betala dom, lika bra och få det gjort.
Sen har ju min alldeles underbara pojkvän fixat det senaste gossipgirl till mig, den harrypotterfilmen ja somnade till sist när vi såg den, wipeout, parlamentet och hells kitchen..

fan vad jag är lyckligt lottad..

och jag tog även mitt förnuft till fånga. Jag bestämde mig för att helt enkelt inte stressa med hund, hur mycket jag än vill ha den NU så är jag glad att han iaf har gått med på att skaffa en med mig. så jag sa till min kära pojkvän: Skulle det inte bli hund detta året så gör det ingenting. Vi hade kanske kunnat resa istället innan vi skaffar hund.

för sen blir det väldigt svårt att resa.. så ja.. jag har tänkt.. och så har jag lite längre tid på mig att spara ihop till min hund.. som kommer vara SÅ efterlängtad... Men skulle det dyka upp en liten hund som jag absolut inte kan motstå.. så vet man aldrig om den hamnar med mig hem =D

aja..
dax att betala räkningarna nu då innan ja sätter på harry potter.. tror det är den 3de eller 4de filmen..

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0