försenad gubbe

Haha Morbror Frille trodde att vi sålde soffan p g a att han har sovit i den. =D
Så är inte fallet. Vi, eller jag har andra rimliga skäl till varför. Det kan vi ta när vi storhandlar och köper duschcreme till dig =D

haha skojjade..

sitter och väntar på en gubbe (?) som ska komma på besök och prata om min lillebror som har kommit helt fel på det.. typ ett familjerådslag eller något. jag har ingen aning.. iaf denna gubben ska träffa oss alla (Som vill) och prata om något..
förväntar han sig städat och en kopp kaffe kommer han bli besviken . .

jag är med besviken. för han sa 10 men så ringde han och sa att han blir sen, men inte hur sen och att han skulle ringa när han var på väg.. vad menar han med sen? en kvart?? halvtimme?? timmar??

kul att sitta här och vänta en hel dag... men det är ju för lillbrorsan .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0