fitt-malin here she come

JAg måste säga att det var grymt kul att träna friskis och svettis =D något ja kommer att göra många fler gånger.. man behöver ju bara gå dit och ställa sig, sen visar dom allt man ska göra.. hur smidigt som helst.. behvöer inte tänka på att ställa in maskiner eller stå och vänta och fundera på vad man ska göra.. =D

jag som har sådan besultsångest passar det perfekt..
synd ja har gymkort.. så nu får ja träna både på gymmet och f&s... men det ska ja nog klara..

så snygg ja kommer vara till sommaren...

hahah kom på en bra sak.. istället för att ja ska bli kallad för malle-bula, kommer de kalla mig för fitt-malin.. hahahaha... alltså fitt som i vältränad ... HAHAHAHAH..

ja.. nu ska ja gå till min systeryster och frossa i glass och se DH.. men ja har ju redan sätt hur långt som helst.. ja har fuskat och sett allt före.. men det är kul ändå.. om inte annat att ha sällskap av systeryster =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0