ett ego till sambo??

Är det tillåtet att ha en mycket egoistisk sambo som inte verkar ha någon koll på var jag är eller vad jag gör .?

Jag bröjar undra om det .. lite.. jag satt och tittade på tv, helt plötsligt slår sambon över och jag bara Jaha . Han sitter tyst ett bra tag och jag borrar mina ögon i honom då säger han Vaddå tittade du på tv?

Jafan.. jag gjorde ju det.. du sitter ju och spelar starcraft... haha... ja blir less och galen. mest galen.. inte less..

men just att det hela tiden är liksom jag som inte får titta på vad ja vill och så.. för inte slog han över heller när han fick svaret... nej då sa han Jaha, ja men ja ska bara kolla på detta lite

sen när han var klar med att titta lite så slog han tillbaka: Äh där var ju ändå reklam där ju

ja... men inte när du slog över..

haha.. jaja.. min sambo är för söt han... i sitt hörn av soffan..

jag har iaf konsten att älska någon på avstånd...

Jerry i bakgrunden...

Kommentarer
Postat av: brainy

haha. är det nu jag ska säga att det var så det var i somras också?? fast då var TVÅ sambos som slog över tvn, och inte en? hahahaah. stiiinky, jag är nervös som satan nu. hjälp!

2009-03-31 @ 22:28:30
URL: http://www.madaska.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0