E.M.D en sjukdom??

Vi var just hemma hos babes kompisar, Henke och katarina, där även stiffe och My var och kollade på fotboll. sverige -portugal.

I reklamen dyker E.M.D s skiva upp och stiffe suckar högt
Konversationen låter något i stil med det här:

Stiffe: Alltså är de helt kassa eller vad?
My, jag och ja fler kanske: Ja eller hur

Sen diskuteras det lite om att de är så kassa och de verkligen tror de är snygga och spelar bara över, sen att Mattias har det iaf bra där för han är ju inte känd annars och bla bla.

Jag: Ja och jag stör mig bara man hör det dumma namnet E.M.D
My: Ja det låter mer som en allvarlig sjuktom liksoms doktorn säger: Ja tyvärr så lider du av E.M.D
Jag skrattar lite väl mkt kanske..
Stiffe: Ja, Enormt Mycket Diarré
Jag skrattar ännu mer för mycket...


Kommentarer
Postat av: Em, 15 år och gravid med tvillingar.

Jo det är as jobbigt och jag stör mig på extremt små saker ibland;). Angående falukorv och makaroner så gillar jag inte det.. stör mig på att folk äter det då jag knappt kan prata om det för att jag inte gillar detxD

2009-03-29 @ 00:57:58
URL: http://ellamarie.blogg.se/
Postat av: Em, 15 år och gravid med tvillingar.

Jepp.. jätte tråkigt.

2009-03-29 @ 01:31:46
URL: http://ellamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0