dagen i kort

Då har man vaknat, kört till centersyd och shoppat, ätit kollat på modevisning/modedans. Sen blev man körd till jobbet för att jobba i 5 timmar.. och sedan hämtad.. (ja för jag har VÄRLDENS bästa kompis) och fick se Babes föräldras nya hundvalp som var mycket söt..
Sen in på Coop (ja jag bojkottar de så mycket jag kan men inte lätt när man är supergodissugen och bara det öppet) och köpte godis när det var fem minuter kvar innan de stängde..

och nu sitter ja här, har ätit en tallrik rester och ska nu se film med min älskade älskade babe..


puss

Kommentarer
Postat av: brainy

alltså, du behöver inte fjäska, jag sa ju att din ansökan var den som vann. ;-)



hahaha.







2009-03-29 @ 22:00:48
URL: http://www.madaska.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0