dagen i all ära

Vilken dag. Hem och sov typ inte alls. alltså en helt obefintlig sömn. Upp till jobbet för möte angående vem som ska hålla i vad och det gick jättebra tyckte jag.
Sen hemåt.. och då fick jag ett samtal ifrån ett jobb jag sökt så där lite på skoj för man tror ju aldrig att de ringer. Det var ett jobb jag verkligen ville ha men jag sumpade chansen helt genom att inte alls kunna svara på hennes frågor i telefonen.
I början lät det som om jag typ redan hade fått tid för intervju och skulle bara svara på några frågor, om varför jag sökte jobbet och så.. så när jag stressande stammade fram: jao, ja vet ju inte riktigt, förnyelse kanske.. haha sen flåsande tryckte biljett till tåget så säger hon: Ja vi får se om vi hör av oss igen.
Haha.. ja det kommer i vilket fall som helst olägligt om man tänker på att lämna mitt nuvarande jobb i sticket.. jag vill ju inte sluta nu =D

men nu vet jag att jag har ett cv och personligt brev som tydligen fungerar mycket bra då de ringde bara efter en dag =D


sen var det hem och städa lite, sen till morfar för att träffa stor del av släkten för att planera ett familjerådslag angående min bror.. jag tyckte det var mycket känslor som kom upp inom mig när jag såg min stackars 12 åriga bror sitta där och se så sårbar och liten ut. tårarna kom och jag kunde knappt hålla mig för att gråta..
jag bestämde mig för att inte bryta ihop utan visa att jag är en vuxen storasyster som finns där för honom.. stor och stark =D haha.. ja eller något =D om inte han gråter, ska ju inte jag gråta =D

sen hem till älskling och nu har ja köpt chips och dip så snart ska vi se film ..

ja... dagen har varit lååång och skön.. vädret har ju helt klart varit på min sida idag iaf =D tack för det.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0