Cykelväska till hunden =D

Hur smart är inte en cykelväska till hunden?  Finns på den sidan.. haha.. vi såg en även på hundutställningen och jag blev så glad.. för jag har länge undrat om det inte finns något som man kan ha att transportera hunden säkert på cyklen.. ja antar att korgen inte är ett så säkert alternativ..

de hade en cykelväska för 350 kronor.. med skönhetsfel.. billigt. med tanke på att jag inte är så petig..

Men... jag måste ju såklart ha hunden först.. men nu vet ja iaf var jag får tag på en sådan. =D

Jag kan riktig se mig och min hund cyklandes genom stan för att komma ut till skogen eller något annat roligt ställe att utforska, och vi inte orkar gå =D haha... eller hem till brainy för en fika kanske? haha.. så jävla bra..

ge mig hund nu nu nu u nunununu.

snart slänger sambon ut  mig i allt mitt tjat om hund.. men så länge jag har längtat..

aja.. nu ska jag börja jobba.. väcka tjejen och sen går tiden snabbt o snart e ja hemma =D

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0