bye bye äpplekaka

Ville mest säga att jag lever och har haft en underbar dag..

Får berätta mer när jag har tid för just nu sitter jag och fixar musik till dansleken imorgon. Ni kan tycka jag är ute i sista sekund?? Ja... det beror.. om man bara har sista sekunden ledig till sånt här så..

min babe är ute på villovägar.. så jag ska försöka somna nu utan att bry mig.. han är ju ändå bara på stensson så vad fan kan hända där?
Finns bara dumma flickor som kan lura med honom hem.. gud vet.. haha... nej.. min söte pojke vet bättre..
han kryper nog in snart..


nu ska ja sova..

stressig dag imorrn med.

10-11 danslek
11-12 äta, duscha, och sminka mig
12.30 till frissan och fixa håret
13.45 va hos syster så morfar kan hämta upp oss så vi kan åka hem till mor o fira hennes födelsedag
17.00 typ (?) åka till lund för att ta en öl innan vi drar vidare för att se Volbeat.. sen får vi se vad som händer efter..
sanna hjälpte mig iaf idag med att fixa snygga kläder... men ja får berätta den historien en annan dag

puss o godnatt..

PS: hade videosamtal med min kära stoffe idag. han satt på nya zeeland och hade det guttans.. brun som fan va han.. saknar honom som fan... märks mer när man ser varandra med ju.. aja.. snart e han hemma iaf.. ds

Kommentarer
Postat av: Brainy

saknar du stoffe bara?? sakna mig med! jag är ju också på villovägar! ;-)

2009-03-07 @ 12:47:07
URL: http://www.madaska.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0