BlondinBella

Ja, jag har gjort det.. jag går in och läser Blondinbellas blogg ibland, mest för att det finns liksom inte så mycket att slå ihjäl tiden med när man jobbar natt..
men nu är det det med lets dance.. att hon ska vara med där igen.

jag vet inte.. jag menade inget negativt med min kommentar.. jag mest undrade..

sen förstår ja inte riktigt.. för enligt mig så tycker jag det verkar på henne som om hon var jätteduktig på att dansa.. och att hon skulle vara kvar där så lääänge och så-

Jag kommer ihåg att första pogrammet kom och jag trodde faktiskt att hon skulle vara jättebra.. så det var lite skrattretande när jag insåg att så inte var fallet..
nu menar jag alltså "proffsbra" eller typ, bättre än mig.. men det var hon ju inte. och e man inte ens bättre än mig så är man inte värst bra då jag är nybörjare =D

hade hon varit så duktig som jag fått för mig att hon var så skulle jag så klart röstat på henne.. eftersom jag röstar på hur bra ja tycker de dansar, inte hur bra de är annars.

Så.. jag är inte alls överens med Bella på så mycket, men läser hennes blogg ibland för den roar mig, jag stör mig inte på henne mer än alla andra som inte älska henne.. Men hade hon dansat bra, hade hon fått min röst.. och kanske, kanske hade jag börjat gilla henne mer..
Men sen samtidigt... vad gör det för skillnad..? De enda kommentarerna hon får på sin blogg är ju ändå positivanästan iaf.. måste vara skönt att bara ösa in så över en.

undrar om hon ens tar åt sig längre. När någon skriver en kommentar om hur fin och söt hon är. Blir hon glad då eller tänker hon bara : ja vet. eller lägger hon mer tid på kommentarer som är negativa?

ja.. Blondinbella har många nätter fått mig att sitta här på jobbet och fundera..

jag får inget grepp om människan.. det är så störigt... jag vet inte.. första gången jag gick in på hennes blogg vad ju när hon skulle vara med i lets dance.. men njae..

hon förblir neutral för mig.. inga känslor till henne alls..


Stryka.. det är det som står nästa på mitt schema.. men jag väntar nog med det ett tag till.. ingen brådska =D

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0