blir jag aldig nöjd?

Ja livet kan vara tufft ibland.. spciellt om man känner att man är en dålig flickvän och kompis.
Jag gör så gott jag kan men det är inte alltid så lätt att vara precis som alla förväntar sig att man ska vara..

Nej... det är svårt.. jag vet inte var jag ska ta vägen riktigt.. Känns som jag borde gräva ner mig i golvet och sitta där för mig sjäv och få styr på mina tankar och funderingar..

det är inte lätt när jag en gång om året får en sådan här period där jag tycker att allt känns hoplöst. och det enda som hjälper är en drastisk förändring..

det är precis som om jag inte klarar av att bara va.. att bara leva ett fridfullt och fint liv.. nej det ska hända saker hela tiden.. nya saker...

jag tröttnar på att ha det på ett visst sätt mycket lätt.. jag är fan aldrig nöjd.

jag borde nog fan söka hjälp.. för jag är trött på att ha detta årliga besöket av missnöjdhet över något jag helt enkelt borde vara så tacksam för..
att jag har ett jobb, en underbar sambo, en frisk katt, och massa goa och fantastiska vänner, som är mina vänner för att just jag är jag. .

ja menar så klart inte att mina vänner eller pojkvän är tråkiga eller att ja inte älskar dom men ja... hela livet står liksom stilla.... vafan...

nu ska ja kolla på Desperata husfruar, dricka en varmakoppen och hålla mig vaken tills jag slutar..

puss

Kommentarer
Postat av: Nina

Dom där tankarna e du inte ensam om det vet du...it sucks.

2009-03-24 @ 06:26:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0