bajs

Välkommen tillbaka till verkligheten. Jag hade 27 olästa mejl . . så går det när man inte startar datorn på en hel helg.

Mest ansökningar om tjänsten som ligger ute. Men ett roligt mejl om valpar som var födda. men det blir så klart inga valpar denna gången heller f´ör min del . . 

 babe sa att han kommer aldrig gå med på att skaffa hund, men skulle jag komma hem med en skulle han ju inte slänga ut den.. snällt eller hur?? haha..

ja.. nej ja ska inte ha hund nu.. men ja ska ha hund nån gång när jag har mer råd.

Så... skönt att ha haft en helg i skogen. Mysigt värre. var o hälsa på i skolan idag med och sen träffade vi mathilda innan vi drog hemmåt igen.. trevligt..

nu kollar vi två och en halv man

puss

Kommentarer
Postat av: Nina

Du har varit saknad i eslövet :)

2009-03-17 @ 06:40:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0