badkruka?? Naha

Har varit och simmat nu på morgonkvisten. Upp klockan halv nio . vaknade i soffan där ja somnade igår och kände inte alls för att simma. Tänkte skicka ett sms till morbror frille att jag "sovit dåligt och orkar inte simma" men va fan. ingen ursäkt.
Så det  var bara att trampa sig ner till gymmet och i bikinin. När jag kom ut så var redan morbror frille i vattnet med sina fina glasögon. Och så började vi simma.
JA han är ju så duktig så det är bra att simma med honom. JAg pausar liksom inte så mycket för så fort jag simmar "långsamt" (läs långsammare än vanligt) så hinner han ju om en två längder i stället för en. Så jag hann simma 30 längder (=750 meter) och han simmade en kilometer tror ja.. haha..
han är grym..
men jag brukar bara palla simma 20 längder (=500 meter) så jag tycker ändå att jag var duktig idag. Nästa gång kör ja målet att simma 40 längder... haha.. ska det va med morbror frille så får jag väl gå dit en halvtimme innan så han inte behöver basta själv =D

kom hem nu och åt en god subs-macka med ost och pepparsalami och ett glas oboy.. älskling ligger i sängen och sover så jag tänkte gå och väcka han nu. har saknat han mycket.. har inte sett han på över 24 timmar.. och det är JOBBIGT !


Jag på båten ut på vår lilla ö där vi bodde i somras ja och Vixi... så bränd jag är D= haha... nooooot... jag hoppas på att hela sommaren blir så varm som den veckan var.. underbart =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0