babe... I've got you babe

Jag har fått mer tid över idag eftersom min stackars mor har gått och blivit sjuk. Hon fyller 45 idag. Grattis till henn =D Men eftersom hon då som sagt e sjuk så kunde vi inte komma. Får se om jag kör inom där imorgon innan ja ska börja jobba.
Hon bor i samma by som jag jobbar i så det är ju nästan på vägen

Jag har fått liv i min älskling och det är omöjligt att vara irriterad, ännu mindre arg, på honom. för han är världens sötaste och finaste ja vet..
så när han anlände hem igår och jag var fly tosig så räckte det med att han typ sa "Hej babe" och la sig i sängen.. så smällte ja =D

nu ska vi äta hamburgare innan vi ska iväg för att se volbeat..

ps: Någon extra tupplur efter frisören var ju inte att tänka på för mitt fina hår skulle förstöras då *bilder kommer en annan dag* så mina fjutta 3 timmars sömn inatt får helt klart räcka för att ha en lyckad, pigg kväll idag.. ds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0