babbel babben

Ja vilken dag detta har varit. Jag verkar ha fått upp min "effektivitet" igen efter drygt en veckas "offhet".

Så imorgon blir det en lika fullbokat dag. Träffa Barndans-Ida i Lund kl 11 för att gå igenom vad som ska göras på dansleken. Jag uppskattar verkligen hennes hjälp och att hon ställer upp på att lära mig massa bra saker =D
Sen blir det väl hem förhoppningsvis rätt så snabbt så ja hinner sova någon timme innan jag ska till Höör vid 15.00 för att åka till jobbet och "introducera" en ny assistent för brukaren. Helst ska inte det heller ta mer än en timme så jag hinner med nästa tåg hem så jag kan sova lite mer..
Så ska jag tillbaka till jobbet igen vid 22. och jobba hela natten lång .

Mitt i alltihopa går jag här och längtar efter valp och lånar böcker på biblan för att verkligen läsa in min i rollen som hundägare så mycket det går. Nu tror jag inte på att man kan läsa sig till erfarenhet, men man lär sig ju mycket nödvändigt bara genom att läsa.

Har även fått ihop sommarschemat så alla luckor är fyllda nu. Det gick bra om jag flyttar fram min semester 1 vecka och om Björn inte tar någon semester alls. Underbart.. haha.. han kommer ju såklart vilja ha semester, det fattar ja med.. men han bad mig själv att lägga hans när det passar, och i nuläget passar den faktiskt inte någonstans..
samtidigt är han ledig nu och har varit ledig några helger detta året.. så han har ju redan nyttjat semestern lite.

aja.. nu ska ja borsta tänderna, leta upp Ästår och krypa ner i sängen.

puss

Kommentarer
Postat av: brainy

haha. han kommer gnälla om han inte någon ju. fattar u väl. hahahaha. :P

2009-03-19 @ 07:08:14
URL: http://www.metrobloggen.se/irlagents

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0