adressändring

Sitter här och försöker utan att lyckas adressändra..
Först var jag inne och då kunde man välja att få hem faktura och bekräfta utan att behöva klödda med Bankid och annat på internet som jag inte kan..
Sen gick jag ner till grappa för att ta en uppfriskande kopp kaffe med Morbror frille och glömde helt och hållet bort att jag höll på att ändra adress..
Nu har jag försökt flera gånger men inte lyckats.. det går helt enkelt inte att välja det alternativet jag vill.. det finns inte längre?

Varför?

Vet ni det roligaste? Det har aldrig ens funnits innan när jag skulle adressändrat på internet, utan jag har alltid fått ringa . Jag blev ju glad för ja kunde göra det innan men så sur på mig själv nu för att ja inte gjorde det direkt.

Så nu ska ja tröstäta en piggelinglass... även om babe tror jag kommer dö för jag föräter mig på dom.. och kolla på tv tills han kommer hem..

sen kanske ja hinner få ner honom till  blomsterbergs och beställa soffan =D

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0