4 flum

Ja det fanns mycket att stryka så nu har jag ont i armbågen. Vi har världens sämsta strykbräda på jobbet.. liksom en sådan "ministrykbräda" fungerar inte när man ska stryka stora lakan och annat.. nej.. skulle varit en riktig på ben.. men nu är det inte ja som bestämmer det..

Sen städade jag toan med när jag ändå var igång och så fixade ja fram mediciner..
Min brukare snarkar på så sött och jag avundas hennes djupa sömn och varma säng.. men snart så.. om 3,5 timme får ja gå hem, och om ca 4,5 tmme får jag lov att somna..

vissa mornar är jag så trött att jag sitter och somnar på tåget.. jag fasar för den dagen då jag somnar så djupt att jag vaknar i malmö. För när ja somnar på tåget brukar ja vakna av att dörrarna öppnas, och det är då i eslöv.. bara att flyga ut. Skulle det vara så att ja sitter någon gång där inte dörrarna hörs så tydligt kanske ja inte vaknar. ja den dagen lär komma..

Sitter här och har massa fjärilar i magen.. Som vanligt är jag expert på att bygga upp förväntningar och ta ut "segern i förskott" men jag känner att jag verkligen hittat många fina hundar i natt och kan knappt vänta tills jag får hem en av dom..
Vill ringa nu och fråga.. men det hade dom nog inte uppskattat.. Istället måste jag vänta tills ja vaknat..

Och den nästan obligatoriska 04.00-tröttheten har anfallit nu och jag sitter nästan som i trans.. tur att tjejen ska ha medicin nu då så man måste röra sig.
får nog ta och äta en ballerina...

fan vad fet jag kommer bli... helt otroligt synd om mig som valde att jobba natt helt självmant =D haha ..borde nog ändra på detta.. så ja inte slutar som en tjockis . =D

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0