uppdate

Vaknade några minuter innan klockan ringde idag. Sen pallade jag inte gå upp och somnade om. Då efter ett tag ringde Jerry från affären och undrade vad jag skulle ha där. Han fixade yoghurt och efter en lång stunds letande även mitt bröd jag ville ha. (tackar babe)

Han gjorde tacos och vi åt middagen som vanligt framför tvn och 2 ½ män och sedan så drog jag mig hem till systeryster där hon och ekorrenelia satt och åt romantisk middag för två.

Topmodel och sedan cyklade jag till stationen. Kom på att jag glömt mitt köra bröd hemma så det fick darling springa ner med (tackar så mycket för det med)
Min darling är bäst i världen. verkligen..

Nu sitter jag på jobbet och försöker få tiden till att gå snabbt, som vanligt..

Imorgon är det födelsedagsfika med Brainy på 3kronor.. ska bli skoj.. den filuren fyller ju 25 =D

och jag har även en svag känsla av att jag blivit sviken... att jag blivit lurad och att jag helt enkelt har blivit tillsatt av en som är bättre.... (bara en känsla ja har)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0