tebaka

då var man tillbaka igen. helgen har varit underbart lugn och skön.
Provade att äta fondue. helt okej men man betalade mycket pengar för att äta mycket pommes och inte veta om man åt färdigt kött.. men än så länge så mår ja bra =D

och jag är i full gång med planering av en fest som förväntas bli lyckad.. och det går sakta frammåt . som tur väl är har jag ju medhjläpare med så =D eller hon är ju lika delaktig som ja så jag tror inte ja ska kalla henne medhjälpare.. mer medkompanjon kanske.. haha ja vet inte..

ska snart inom en snar framtid till min systeryster med ekorrenelia (norsk brytning) och kolla film. mysigt värre.. bra det hade varit om systeryster bakat kladdmuffins.. lär nog inte hända =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0