sista natten

Herregud... inte för att jag inte gillar mitt jobb men nattjobb kan kännas extremt osocialt.. man sover ju hela dagarna och sitter och ugglar hela nätterna.

Det är så skönt att jag (förhoppnigsvis) ska få vara ledig nu ett tag. men risken finns att jag inte får vara ledig.

Jag lämnde bilen till brainy innan. jag tackar så innerligt för ¨lånet och är glad att jag har funnit en brainy... synd om er alla som inte har hittat brainy... men jag har hittat henne, och lagt beslag på henne.. så ni kan ju prova att ta över henne om ni vill.. HON ÄR BARA MIN BRAINY!! haha.. nu kommer brainy bli så rädd och tror jag börjar bli psykad.. men hon kan vara lugn... ett tag till iaf = D

jag ska packa upp lite avsnitt av DH nu sen ska ja sätta mig för att kolla på det. Jag hoppas natten går lika snabbt som vanligt.. gör den alldeles säkert..

c u

Kommentarer
Postat av: brainy

vaddå TRO att du är psykad? du är väl det? eller är det bara jag som fått det om bakfoten hela hela tiden? hihi ;-)

2009-01-15 @ 07:29:43
URL: http://www.madaska.com
Postat av: Nina

Du e en duuuuuktig flicka som har jobbat sa hart nu :) hhii.. snart kommer jag hem da far du langledigt :) Hoppas allt e bra. vi far ses i veckan....

2009-01-18 @ 20:14:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0