sicken dag

Idag var ja först på "festkommité möte" och sedan bar det av till Lina o bebis för att baka.. Det var verkligen mjöl och smällt choklad överallt men gott blev det till slut.. Medan Lina städade så kidnappade jag in bebis till hennes rum och lekte =D haha.. sicken smitare jag är. Goda kakor.. vet inte var det var för några men strunt i det.. de flesta kakor e goda.


Mötte upp cornelia i stan och hjälpte till att välja strumpbyxor till morgondagens dejt =D sen kom syster o så hittade hon med något fint. Och nu e ja hemma en stund innan jag ska iväg till dansens öppet hus .Jag fick inte dansa idag men jag ska dit och titta iaf . Se vad det kommer för folk och få dom till att anmäla sig. =D kan bli svårt.
haha.

ja.. jag måste nog äta något nu innan.. känner att min mage pratar lite mycket..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0