sambos =D

Shiiit.. fick superont i fötterna .. konstigt.. för det första så tränade jag mycker mer än vanligt och sen plus nya skor.. . men det kändes ändå bra i dom. Inga skav eller så får jag hoppas. det är ju helvete isf när man ska använda dom varje dag..

iaf. på vägen hem så gick ja in på domus.. ursäkta coop extra (lär mig aldrig) och handlade lite inför middagen ikväll.. potatis, biff o sås.. sen mötte ja lina o bebis i stan så vi snackade lite där..

när jag kom hem såg jag att mitt namn har kommit upp på dörren.. så från om med idag är alltså vi officiella sambos.. haha.. så kul.. känns smått skumt.. jag har aldrig delat postlåda med någon innan..

nu ska ja ta det lite lugnt i soffan och sen ska jag .. ja vet inte.. haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0