nu vet jag

Då har jag suttit här och verkligen försökt. Jag har sett några avsnitt av blondinbellas tvdagbok.. ja.. sett och sett. jag hörde mest för bilden hängde sig.
Men bara hur hon pratar och hennes sätt att vara.... hur ska man säga det.. irriterar mig.. jag vet inte. . .

I första avsnittet handlar det om att hon hatar att diska.... en anledning var att naglarna förstördes.. haha ..

samtidigt kan jag inte låta bli att gilla henne lite ändå.. alltså som hon själv uttrycker det:"Tänk att jag 18 år får gå på filmpremiär med sveriges alla kändisar, hur sjukt är inte det?" Ja.. något sånt sa hon i avsnitt två.. Hon har ju verkligen lyckats..

Men jag tror att hennes målgrupp inte är sådana som mig.. därför känner jag av den där lilla irriterande känslan.

Så jag kommer nog inte ägna mig så mycket mer åt henne nu.. eller... iofs.. dansar hon verkligen cha cha på ett lika bra sätt som jag på fredag är hon kanske värd min röst.. haha skämt åt sido..

you go girl =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0