mina framtidsplaner rasar

Shiit det är så mycket jag vill med mitt liv. Jag har ju nu ett antal år kollat på att utbilda mig till makeupartist och hårstylist. Jag har typ alltid gillat att pilla och hålla på och fixa med andras hår och så . Sminka är ju med superkul =D även om jag inte är så bra på det så hade det ju säkert varit mitt drömyrke.

Frisör. . hade nog varit det ultimata.. med makeup och hårstyling inbakat i utbildningen.. jag hittar ingen sådan någonstans..
Där de utbildar frisörer och makeupartister på samma gång .. . varför inte??

Nu måste jag isf liksom plugga i två omgångar.. på två olika skolor och ja vet inte.. det känns smidigare om jag fått allt på en gång..

Sen är det ju så himla svårt att välja rätt.. jag har ju hittat en skola som passar mig alldeles utmärkt, iaf utifrån det jag vill jobba med och lära mig , men det är ju i sthlm på 20 veckor... jag kan läsa halva utbildningen i malmö .. ja herregud..

tror snart jag ger upp det här med att bli något annat än vad jag redan är. för allt jag vill göra är ju så himla komplicerat och långt borta. . . och inte ens csnberättigat..

någon.. hjälp mig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0